Target Hospitality en Onze Zaak 2.0 horecauitzendbureau gaan een samenwerking aan. Vanaf februari 2014 werken de twee Tilburgse ondernemingen apart en samen onder de naam ‘TOZ – Partners in gastvrijheid’ in het nieuwe kantoor aan de Bredaseweg.

De twee ondernemingen werkten al eerder samen tijdens de thuiswedstrijden van Willem II. Onder de noemer TOZ namen zij sinds juni 2013 de bezetting van parkeerwachters, hostesses en verkeersregelaars bij het stadion voor hun rekening.

Onze Zaak 2.0 richt zich hoofdzakelijk op horeca. Target Hospitality biedt expertise op het gebied van promotie en gastheerschap. Met het bundelen van de krachten zien de ondernemingen volop kansen om te markt te veroveren. Samen treden zij naar buiten met een totaaloplossing voor elke gastvrijheidsvraag: TOZ – Hospitality, Promotion & Support.

Het initiatief ontstond toen Target-eigenaresses Kitty Huijben en Petra Brouwer met Onze Zaak 2.0-oprichter Jean Thijs in gesprek raakten. Behalve de gedeelde sympathie voor voetbalclub Willem II ontdekten de ondernemers ook op zakelijk terrein overeenkomsten. Het partnerschap vloeide hier uit voort.

De TOZ-initiatiefnemers zijn klaar voor een mooie uitdaging. “TOZ gaat voor prestaties op Champions League-niveau.”